فروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب

فروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب

بهرام پروهان

درفروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب به شما توری های آکاردئونی یا پلیسه را معرفی میکنیم  این توری نوع دیگری از توری هایupvc است که درآن ، از فنر استفاده نمی شود و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست. این توری علاوه بر نمای زیبا در پنجره یو پی وی سی نیز دارای استحکام و دوام بالا هم می باشد.
فروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب آهنربایی: این شرکت وارد کننده ملزومات توری های جمع شونده (پلیسه-رولینگ) مفتخر است با ارائه بهترین و باکیفیت ترین توری های مدرن و جمع شونده آسایش و آرامش را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان بیاورد.برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره های خود را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم، اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. در این مواقع توری پلیسه توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. این توری ها علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است.
توری پلیسه پنجره یو پی وی سی با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند.توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.
فروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب دو نوع توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.پس از نصب کلیه توری ها توسط تیم مجرب نصاب شرکت تلاش می شود تا رضایت کامل مشتریان حاصل شود. این شرکت در حال طراحی توری های جدید تر و مدرن تری است و تلاش می کند تا تحولی عظیم در نسل آینده توری های رولینگ و پلیسه ایجاد کند. آرامش در محیط کسب و کار واستفاده مناسب از هوای بیرونی ساختمان بدون ایجاد مزاحمت حشرات و یا ورود ناخواسته آلاینده ها درنتیجه استفاده از توری های تولیدی این شرکت را می توان یک تجربه شیرین قلمداد کرد. به ویژه این که این شرکت تلاش می کند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و  ساخت توری های استاندارد، مقاوت توری ها را در برابر عوامل محیطی نظیر آفتاب و تغییرات آب و هوا افزایش دهد و اطمینان خاطر مصرف کنندگان نهایی را به ارمغان آورد. یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجره یو پی وی سی، به استفاده تولید کنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. که به همین دلیل در این شرکت همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگرملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است.

توری درب دوجداره


فروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب بهترین و مناسب ترین گزینه برای مناطقی با بارندگی زیاد و دارای رطوبت است. لاستیک درزگیر،چسب سیلیکون در درب و پنجره دوجداره ضد آب و بحث عایق بندی و درزگیری کاربرد دارند و درصورت ورود هوای سرد و گرم و رطوبت و همچنین اب و الودگی مورد استفاده قرار میگیرند.یکی از مزایای اصلی و مهم درب و پنجره دوجداره ضد آب عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است. در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید درب و پنجره دوجداره ضد آب بوجود آمده است. فروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب واقعا رقیبی در زمینه ارزش ، امنیت , زیبایی , دوام , عایق بندی و غیره …. ندارند. این مساله مهمی است که خانه شما دارای پنجره های دوجداره ای باشد که علاوه بر اینکه از خارج ساختمان زیبا دیده شوند با دکوراسیون داخلی منزلتان نیز متناسب باشد. برای تامین زیبایی پنجره ها به طور سنتی از چوب استفاده می شد. اگرچه درب و پنجره های چوب دارای ظاهری زیباست اما مشکلات زیادی را هم به همراه خود دارد. چوب در مجاورت آب فاسد می شود و زمانی که پنجره در معرض باران قرار بگیرد خیلی سریع شروع به فاسد شدن می کند و این پوسیدگی حتی می تواند خطر امنیتی جدی برای ساکنان در پی داشته باشد.با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و ان هم استفاده از پنجره های یو پی وی سی و الومینیوم با شیشه های دوجداره و یا سه جداره است.

مشاوره پنجره دوجداره یو پی وی سی قبل از ساخت ساختمان

فروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب: امروزه درب و پنجره دوجداره ضد آب در تمامی ساختمان ها استفاده میشوند، اما به کارگیری پنجره با شیشه دوجداره و سه جداره بستگی به منطقه و محل قرارگیری ساختمان دارد برای مثال برای ساختمان های مجاور اتوبان و خیایان های شلوغ از شیشه های سه جداره استفاده میکنند تا عایق صوتی پنجره ها بیشتر صورت پذیرد. به وسیله درب و پنجره دوجداره ضد آب به راحتی می توانید هوای سرد را داخل خانه و یا ساختمان خود نگه دارید و نیازی نیست که خنک کننده های داخل خانه و یا ساختمان با فشار زیادی کار کنند تا دمای مطلوب را برای شما تعبیه سازند. بدین صورت شما در مصرف انرژی و سرمایه صرفه جویی کرده اید.
فروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب
این شرکت پنجره در در زمینه رگلاژ و تعمیرات و فروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب سابقه طولانی داشته و عایق صوتی و حرارتی پنجره های شما را با رفع ایرادات موجود تضمین می کند. حال ممکن است با وجود استفاده از پنجره های دوجداره یو پی یو سی باز هم صدا وارد محیط شود و اسایش را از شما سلب کند و موجب نارضایتی شما گردد اما این مشکل کاملا قابل حل است و با رگلاژپنجره ها و درزگیری اصولی و رفع ایرادات کارایی درب و پنجره دوجداره باز می گردد. مزایای پنجره دوجداره: پنجره دوجداره بهترین انتخاب برای هر ساختمان است زیرا مانع ورود بسیاری از آلاینده های صوتی و تنفسی نیز می باشد. نسل جدید پنجره دوجداره ، عایق گرما و سرما هستند و در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و همچنین در برابر ضربه های شدید مقاوم تر و سرعت نصب و تعویض پنجره های دوجداره در مقیسه با مدل های معمولی بسیار بالاتر است.
پس بهتراست اگر قصد ثبت سفارش برای ساخت و خرید و فروش توری برای درب و پنجره دوجداره ضد آب ساختمان در حال ساخت خود و یا اینکه قصد تعویض بدون تخریب پنجره های فلزی محل زندگی خود یا محل کارتان و دیگر مناطق را دارید با کمی تحیق و حتی هزینه ناچیز بیشتر پنجره ای استاندارد و با اطمینان انتخاب کنید تا مدت زمان بیشتری برای شما ماندگار باشد و بتوانید از مزایای واقعی آن به شکلی که معین شده بهره لازم را ببرید. بر اساس آمار، يكي از مهم ترين مصارف انرژي در بخش ساختمان در كشور ما مطبوع سازي محيط كار يا سكونت است. به صورتي كه ۴۰ درصد سرانه سوخت در بخش خانگي و تجاري مصرف شده و از اين بخش نيز بيش از ۵۰ درصد به مطبوع سازي دماي محيط اختصاص دارد. در اين مقاله يك واحد مسكوني با مشخصات داده شده از نظر افت حرارتي از ساختمان به بيرون درشرايط زمستان در حالت واقعي و زماني كه ديوارها عايق بندي شده و پنجره ها دو جداره شوند با هم مقايسه شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: